Doprava a platba

Doprava

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Pri objednávke nad 49 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZDARMA.
Pri objednávke pod 49 € je účtované prepravné 3,50 €.

Aký spôsob doručenia využívame?

Kuriérska spoločnosť GLS

  • Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
  • O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Osobný odber

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na nasledujúcich adresách:

Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.
Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť každý pracovný deň od 09.00 do 17:00.

Na akú adresu Vám vieme tovar doručiť?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi.
Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.

Platba

  • Platba kartou cez internet

    Po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Postačuje, aby ste boli oprávnený realizovať platby prostredníctvom internetu. Vaše údaje zadávate priamo na podstránke VÚB banky (eCard) a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu. Pri úhrade platobnou kartou cez internet zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme až po prijatí platby a spracovaní objednávky.

  • Bankový prevod

    Po zrealizovaní objednávky Vám bude doručený automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na :

    2920738154/0200 Všeobecná úverová banka, a.s. ( IBAN SK5302000000002920738154)

    V prípade Českej republiky je peňažné prostriedky možné zaslať na :

    259438650/0300 ČSOB banka (IBAN CZ5203000000000259438650)

    V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy.

  • Dobierka – kuriérom

    Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní.

Dobierka – osobný odber

Pri osobnom odbere môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť počas nasledujúcich 5 pracovných dní od zaslania informatívneho e-mail o pripravení tovaru k osobnému odberu. Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:

Reklamačný poriadok

Čo mám robiť, ak chcem reklamovať tovar:

Na tovar zakúpený na optikazacka.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.
Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom nášho FORMULÁRA, ktorý bol súčasťou Vášho balíku alebo si ho môžete stiahnúť TU. Vo formulári je potrebné uviesť:

  1. Dôvod reklamácie
  2. Detaily produktu, ktorý si želáte reklamovať
  3. Spôsob, akým si želáte v prípade schválenia reklamáciu vyriešiť:
  • Výmenou tovaru za nový tovar
  • Vrátením peňazí

 

Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý, spolu s vyplneným formulárom na adresu

Optika Žácka s.r.o, Malinovského 22, 915 01 Nové Mesto nad Váhom.

Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: “zaslať na adresu” a “zaslať na poštu”. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Reklamovaný tovar je možné aj osobne priniesť na adresu.

Optika Ingrid Žácka
J.Hašku 10
915 01 Nové Mesto nad Váhom

Platím pri výmene tovaru za opätovné doručenie:

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zdarma.